vrijdag 12 maart 2010

weekafsluiting



Vanochtend was er een vrije weeksluiting op de school van mijn kinderen. Mijn dochter die op hoog nivo sport, deed met een aantal meiden uit haar klas een oefening van dezelfde sport. Ik vond het fantastisch om te zien. De meiden hadden zelf een oefening bedacht en met zijn vieren straalden ze een enorme voldoening, vertrouwen en plezier uit. Ik ben erg trots op mijn dochter. Hoewel de elementen ver onder haar nivo liggen heeft ze zich aangepast aan de groep, dit vind ik heel mooi om te zien. Op geen enkele manier heeft ze zichzelf boven de anderen gesteld, en echt als klasgenoot samen met haar vriendinnetjes de weeksluiting uitgevoerd. Niet dat dat iets is wat ze anders wel doet, maar mij viel het op en ik vond het hartverwarmend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten